Saturday, July 3, 2010

Hari sabtu yang.....



Hari ni saya duduk umah je
Menjadi anak dara yang betul2 solehah hehehe
Sebab tak ada orang nak ajak saya kuar huhuhu
Penah juga jadi kejadian
Bila saya realize yang sebenarnye memang xda kawan saya kat kuantan ni
Kecuali Anis Arianti Norman hehehe

Ibu: Ajak la kawan kak ngah g dinner tu

Saya: Mana ada kawan kat kuantan ni (sambil berfikir kerana anis tiada di kuantan semasa kejadian ini)

Ibu: Ajak jela sape2

Saya: Memang xda kawan pun, boifren pun xda hehehehe

Hahaha sadis tak. Jadi Anis, ko jela harapan aku kat kuantan ni hehehe

Dan petang tadi saya berasa marah+frust+bengang+merajuk dengan seseorang
Sebab die lupe janji die pada saya :-P
Selepas saya bermimpi tumbuk die semasa tido
Saya pun jadi YaMie yang normal kembali :-D
Walau pun ada sedikit marah, tapi abaikan jela

Encik tu memang sentiasa busy :-(
Oh sometimes I do hate weekends
Coz i'll be thinking of him a lot

Dan sekarang selepas layan mukabuku, tiba2 saya rasa annoy tgk ada orang update status every minutes
Argggh ko xda keje lain ke
Bayangkan every 2 minutes the status keeps changing!!!!!
Jangan sampai saya delete sudah
Xkot abis kuat pun off notification

Move on to the next topic....
Hahaha tak ada ape pun nak update
Saja2 je nak bagi kamu semua baca entri kali ni
At least kamu membaca kan
Kire pasni bilangan purata rakyat malaysia ni membaca makin meningkat hehehe
Jadi entri kali ini hanya untuk mengisi masa lapang kamu semua
Nanti kalau otak saya boleh berfikir sesuatu yang ajaib mungkin kamu akan baca entri yang boleh buat kamu semua pandai :-P



Esok mahu buat apa pula........
Dalam otak terfikir kek coklat lagi sluurrrrp yummy

3 comments:

Unknown said...

akulah harapan ko di bumi kuantan ni..haha...aku sangat suke okey...jom ronggeng!

KePOchi LaTTe said...

kak yamie...aku ada kat kuantan but then aku x de la ajak ko keluar coz i assume that u'll b very busi on weekend with him..aku x mau kacau orang dating...hahaha....

YaMie said...

anis: jangan berlagak okayyy

aswa: xda maknanye aku bz. skrg weken2 ku dh xbz. koootttt :-P