Sunday, February 20, 2011

Journey to the south

Baiklah, maafkan saya kerana sudah lama tidak menngemaskini blog ni. Fuh gune Bahasa Malaysia baku sepenuhnya hehehe Okay, cerita ni sebenarnya dah lama berlalu, boleh kata sudah 2 minggu tapi baru sekarang saya mahu update T_T. Ini berkenaan penceritaan perkahwinan salah seorang sahabat The Kaki's iaitu Puan Aswa. Tengok gambar sudah.....

Kronologi persediaan perkahwinan Puan Nur Aswa


Pembelian hadiah amat perlu. WAJIB


Iya barang yang diingini sudah ditemui. Btw, aku suka expression ko Shila hehehe


Parti bujang yang diadakan beberapa hari sebelum menjadi pengantin baru. Okay sebut parti tidak bermakna ada strip dance or anything ok. Makan-makan sudaaa



Ini Puan Aswa kita


Selingan: Dikala Anis mendapat sms yang menggegar jiwa dan raganya hehehe


Hari kejadian.


Oh saya nampak gemuk memakai baju ini T_T


Last but not least, Selamat Pengantin Baru kepada Puan Nur Aswa Yusof. Semoga berbahagia ke akhir hayat. Dah tak boleh hang out dengan ko selalu. Aku pun dah takda advisor di saat-sata diperlukan apabila mengahadapi masalah. Ko tau kan Aswa, aku selalu refer kat ko bila ada problem pape (biasanya masalah cinta je hahaha)

Anyway

SELAMAT PENGANTIN BARU

3 comments:

shiela-suka-suki said...

ko ni slalu jek suka ekspresi aku.

KePOchi LaTTe said...

thanks guys...
yamie : ala mcm x biasa pulak..teknologi kan ada.sms je if ada pape kemusykilan...hehe

Qastalani® said...

Yamie, photos haku mana?? Nak jugakkk!

Nway, You are invited! Jemput datang ke Qaiser's second bday party!

Please come okeh =)