Monday, October 10, 2011

Bigbadwolf yang jahat!!!!

Sakitnya hati ini apabila mengetahui yang musang jahat ni ada kat Serdang. Sebab musang ni la semua pencinta buku menangis,tidur tak lena, sentisa berdebar2 dan boleh jadi tak nak makan la (hohoho ntah2 ko sorg je yg rasa camtu YaMie).

Yang jahatnya musang ni jual buku bapak la murah nye. Bayang kan buku ni saya beli dah lama, beli dalam RM 35.90 kat The Borders tapi si musang ni jual RM 8.00 je!!!! Nak nanges!!!



Peminat sudoku boleh beli buku ni dengan harga RM3.00. Nak marah!!!! Ko beli buku 3ringgit macam beli jajan je kan. Lagi murah dari beli jajan huhuhuhu

Ini pulak dijual dengan harga RM8.00!!! Makan hati.


Buku ni saya tengah baca dan musang tu dpt harga murah dan jual RM8.00 je!!!! Waaaaaa makan hati berulam kan jantung!!!!!

Dah2 tak nak cakap dah pasal musang ni. Musang ni jahat. Jual buku murah2, frust je. Bertambah marah sebab die ada kat MAEPS Serdang sampai 16Okt ni je huhhuhuhu.  You bigbadwolf yang jahat!!!!!! You better come again next year tau wolf!!!!


p/s: Saya mengharapkan jasa baik Kak Shiela saya yang akan baca post ni untuk memborong buku-buku idaman saya nanti *wink*wink*wink*

p/s2: Saya juga mengharapkan jasa baik En. MYMY untuk bawa saya ke Serdang dan merestui pemergian saya ke sana ehehehe

No comments: