Friday, July 31, 2009

Cameron ditakluki bangla?????

Iya mmg btol. Itulah perkara pertama yang saya nmpak sesampainya saya di cameron highlands. Xsngka bangla bleh smpi cni. Pendek kata bangla ni mmg ada merata2 kat mesia ni. Terus terasa yang begitu syg pd mesia, kalu boleh xnak bagi pendatang datang duk cni hehehe. Saya otw blk lepas anda muhamad hafiz a.k.a my younger brader to lumut. So otw balik kami singgah bermalam di cameron. Lama dh saya xsmpi cni. Ms kecik2 dulu rajin la g smpi naik bosan asik g cameron. Tp skrg dh lain rs seronok g sana. Slh satu destinasi yg bagus untuk jadi tmpat honeymoon hahahaha

cameron sudah ada starbuck hohohoho

menaiki tga utk to kea farm utk mengelakkan 'jam' giler

ibu saya sedang memborong. lihat daun saderi!! Kita raikan dengan daun saderi!!!

16 bungkus = rm10!!! mmg la ibuku akan menjadi rambang mata

lautan kaktus. suke2 =)=)=)

saya pun menjadi giler apabila melihat itu harga huhuhu

hasil borongan ibuku. Tgk ada daun saderi. Kite raikan dengan daun saderi hohoho
wahh sudah ada kopi perasa strawberi

ibuku selepas habis memborong16 bungkus sayur huhuhu dua2 belah tgn tu


'jam' di cameron, sila guna kete auto iye utk keselamatan


xoxoxo
***YaMie***




No comments: