Saturday, July 25, 2009

Kebolehan saya dalam masa satu jam =)=)



Sabtu, 25Julai 2009, 1800 hrs

YaMie berasa malas untuk keluar mencari barang2 keperluan kerana die tidak mahu keluar keseorangan. Die berasa segan untuk keluar membeli belah apabila keseorangan kerana tidak teman untuk diajak berbicara ataupun meminta pandangan. Jadi dengan langkah yang longlai die terus memanaskan enjin kereta untuk bergerak.

Sesampainya die di ECM, die menetapkan dlm kepalanya hanya untuk mencari brg2 keperluan sahaja, yang betul2 penting sahaja, yang ada dalam list sahaja. Destinasi pertama....... selesai dengan jayanya. Kerana barang yang diingini telah pun dapat dibeli( itupun selepas dihasut oleh oleh promoter untuk beli lebih kerana ada diskaun) Haish saya xleh masuk KedaiBadan(bukan nama sebenar) sbb kalu x mesti saya akan borong byk2 huhuhuhu

Destinasi kedua, mencari kemeja, hasilnya ................


ada skirt jugak tapi xnak upload gmbar hehehe

Beb less 50%, sape yang tak teruja. itu nasib xmasuk PADINI lagi kalu x mmg saya bermalam la kat ctu huhuhuhu

Pengajarannya disini, YaMie tidak patut diajak untuk shoping kerana die akan berbelanja sakan, either on9 or secara maya =(=(

p/s: total expenditure= RM 250++ (xckup hebat ek)

xoxoxo
***YaMie***

3 comments:

KePOchi LaTTe said...

hoho...sorg2 pun jadi jugak shoppingnye yer...

SIKAKITULIS said...

kedaibadan ada sales kn 25 tu.best gile.tp perfume yg aku minat xde less huhuhuhu

shiela-suka-suki said...

haha..eleh, aku nampak skirt ko..nmpk gayanya, ko tak blh bwk aku ikut ko shopping la...lagi aku suh ko beli brg..haha..shopping devil am i? tak pasal2 ko dh beli kasut crosy kat on9..ngehngeh...