Monday, August 3, 2009

Keghairahanku memuncak hahahaha

Ni antara gambar my dept trip to k.terengganu recently. tgk gmbar2 ni membuatkan aku begitu teruja untuk memiliki sebiji slr huahuhauhauhaua
Saja je nk upload gmbar byk2 sbb the pic is sooo lawa. So stop talking juz take a look....

Rombongan cik kiah bermula dengan mencari sarap dulu
keberangkatan rombongan cik kiah
smpi umah org trus tgk bilik tido hahahaha
cepat btol hang makan

sori kak amy, juz wanna upload dis foto
mengisi masa lapang dengan bergambar
piaja membuat aksi xmature hahaha
aku dikejami oleh pieja
photo of the day???
ke destinasi utama (hidden agenda to t.ganu)
musim derian
kami tidak mempunyai nafsu untuk shoping..duit aku dh byk utk on9 =(=(
syikin dh rambang mata
warna-warni
menunggu mak dara abis shoping

perbincangan meja panjang
all the staffs
masjid kristal..my 2nd visit
keropok kelulut
juz luv dis pic
van yang membawa kami


last but not least..thanx to our BIG bro...Azra'ei for the luvly pic


p/s: bile la aku akan memiliki sebiji slr hehehe

xoxoxo
***YaMie***

5 comments:

SIKAKITULIS said...

angkat la sebijik.pstu nnti aku bleh belajar dgn ko

amy tulips said...

me too...luv all d picts..
gmbr yamie n zaki tu sgt cantik...tp stil xleh lwn 'gmbr yg plg cantik' utk hari itu...hehe...

YaMie said...

hahaha 'gmbar yg plg cantik' tu yg pki spek itam legam tu ke hehehehe

Unknown said...

CIK YAM..
lawa pics dlm blog...n i like ur new blog...simple and nampak matured....

p/s: sangat suke gmbr heading kat atas tu....sweet

YaMie said...

ku sedar umur diri ini telah meningkat so kene la matured hehehe tp kalu gather ngan korg aku xleh jadi matured sbb korg seme kakak2 aku hahaha