Thursday, August 27, 2009

Mengisi masa lapang

Sengaja mengisi masa lapang sementara menunggu abis copy lagu huhuhu Esok saya cuti, plan nk buat kek coklat esp. to my luvly frens ada lebih bleh bg sape2 Skrg bln pose. Arrrggggh xda idea la. Lately terasa amat malas eventhough sbnrnya byk keje huhuhuhu Mengapa malas sudah menguasai diri ini. Nmpak sangat la mmg diri sendiri yang malas kan. Bulan pose ni setan bkn ada pun so konklusi nya mmg diri sendiri yang malas hahahahaha Dis wekens hangout wif the gurls @ k.l. berbuka sama2. Ada orang kata sanggup saya g k.l jauh2 semata2 untuk berbuka. Well i mmg sanggup coz they're my fren, dorg je yang saya rapat, kalu bukan ngan kawan ngan sape lagi, pakwe dh xda hahahaha( sape suh menggatal lagi). Ai lmbat la plak nak me'copy' file ni kejap 11 minit kejap 40 minit mana satu nak ikut
.

.
.
.
.
.
.
.
.
Yahhh sudah siap!!! Saya balik dulu!!! Selamat Berbuka Puasa!!!!

xoxoxo
***YaMie***

2 comments:

SIKAKITULIS said...

ye sy pn sggup turn kl semata-mata nk buke pose ehehehhe

KePOchi LaTTe said...

aku dikuarantin sebab masih di bawah umur n still student...jadicikgu cikgi, awek cikgu punya gathering aku x dapat nak ikut...huaaaa.... aku kah yg terlebih muda atau terlebih comey..?kena really take a deep thought about it...but i think i suit both...hehehe