Monday, June 7, 2010

Keje kawin

Hoh bunyi macam seronok je tak hehehe Ingat tak entri pasal saya teman mak saya g cari bekas untuk letak gula-gula? It turn out bekas itu terlalu fancy, meaning terlalu lawa dan comel sampai makcik saya tak sanggup nak bagi kepada tetamu yang datang. Apa lagi kepada sesiapa yang mahu kawin bolehlah mendapatkan khidmat saya selaku perunding majlis perkahwinan anda hahahaha Okay itu tipu,kamu boleh mendapatkan khidmat saya sebagai tukang habis lauk pengantin hahaha

Okay biarkan gambar2 ini bercerita

Photobucket

Cantik tak? Hasil pilihan warna dan idea mak saya dan saya hehehe (yes ada unsur2 perasan di situ)

Photobucket

aksi bebas melampau

Photobucket

okay gedik

Photobucket



Photobucket

aksi photographer yang gigih =)=)

Photobucket

Photobucket


sekian terima kasih

p/s: xda langsung gambar pengantin hehehe

No comments: