Wednesday, June 16, 2010

Update secara tiada motif


>
Dr Canggih: Kenape u x amik post tu YaMie

YaMie yg chumel: Ntah la dr, saya takut saya xleh buat keje je

Aiseh adakah betul tindakan saya ini? Post baru meaning keje makin bertambah, gaji sama je, migrain pun semakin kronik, meja semakin serabut, waktu makan makin terbengkalai. Kesudahannya YaMie semakin kurus. Kurus yang sihat xpe gak, kalu kurus banyak penyakit, baik gemuk dan sihat sejahtera je. Mungkin saya bukanlah a good leader, but i'm a good worker. ecececeh =p Semua orang banyak keje dan mungkin memerlukan masa untuk selesaikan satu persatu keje. Apabila saya boleh selesai semua keje saya berasa sungguh puas. Kalau pun keje tu xsiap dlm satu hari tapi kalu saya tahu saya dah buat banyak keje, saya akan berasa puas. Jangan la bagi saya xda keje memang saya akan buat mende2 yang akan melalaikan saya tanpa sekelumit rasa bersalah. Contoh, main game. Iya ralit sangat sampai sanggup xmakan semata2 kerana game hehehe

So motif post ni???? Xtahu. Conclusion:

Mungkin orang akan kata saya tolak tuah atau pun pasif dan tidak optimis.

Pagi : Perasaan normal seperti hari2 g keje
Tengah hari: Wah seronok bekerja secara sibuk
Petang: Wah semua kerja setel secara sistematik
Malam: terasa kurus kerana xmakan malam (ape kene mengena)
Baru sebentar tadi: Pelik. Kenape saya xboleh tapi die sendiri boleh plak. Grrrrrr (ini pun macam xda kena mengena)

****mahu bercakap tapi orangnye dh tutup talian, jadi bagaimanakah???

2 comments:

a.m.n.i.n.a said...

wah...yamie dpt promotion =)

YaMie said...

promote utk tmbah lagi keje sedia ada huhuhu bkn promotion pun, hanya mencari orang yang sudi utk mengisi kekosongan jawatan