Thursday, March 19, 2009

18 march 2009

18 mac 2009, Khamis. Bermula la balk rutin aku tiap2 hari ke kerja tp arini adalah ari terakhir aku keje mgu ni sbb mlm ni nak naik bas g kelantan dah (yahooo). Memule teruja sgt2 nk g tp bile pk2 blk mcm xbes la plak sbb kazen aku xramai yg dtg sana. Xpe la redha jela. Yg pasti aku bleh jln2 di hujung mgu smbil melepaskan tension. Ahad ni plak ada game pastu dinie kawin. Mana satu nk g ni huhuhuhu

Xtau kenape arini tetibe je xda mood. Nk mkn bekfes pun mcm xselera. Xpe la mlm ni window shoping ngan ema bes sket hangout. Rs mcm nk cite kat someone ape yg aku rs skrg ni. Rs teruja giler2 tp xda sape pun aku bleh btau sbb takut mencetuskan kontroversi hahahaha (YaMie mencetuskan kontroversi??? 1 peningkatan tu hehehe)

Argggh keje ada lagi xsetel ni. Jam dh menunjukkan pkul 5.29 pm, bile aku nk siapkan keje ni? bile aku nk blk umah ni? Kat umah pun ada keje yg nk disetelkan huuhuhu Menjadi manusia bernama Nur Azyyati Bohary ni mmg memerlukan tahap kesabaran yang tgi. Menjadi orang untuk berkawan dengan Nur Azyyati Bohary pun memerlukan tahap pemahaman yang tgi. Nak menjadi 'pakwe' Nur Azyyati Bohary pun memerlukan tahap kesabaran dan pemahaman yang tgi hehehe

Ntah la kdg2 aku ni bleh mendatangkan masalah kepada orang dan membuatkan mereka pening kepala eheheh but that's a real me. Aku mmg suke main2 smpi la 1 masa nnt aku plak yg kene main hehehe Ms ni la nk buat sesuka hati nnt bile dh kawin ke dh ada anak ke kene la control ayu sepanjang masa kang mak mertua xberkenan trus suh laki kawin lain xke haru hehehehe

Argggh ape aku merepek arini. Terpesong abis dari tajuk karangan. Xda isi langsung. Pendahuluan pun terabur hahahaha xpe la dh la tu nk balik plak. Sambung lagi membebel sorang2 lepas ni

XOXOX
---YaMie---

1 comment:

SIKAKITULIS said...

sorry x dpt jumpe ari ni.next time k.ada ape2 cite just update tau=)