Sunday, March 8, 2009

Cinta Sempurna-Yuna


Aku manusia lemah

Selalu terjatuh

Berbeda aku darimu

Kau berdiri teguh

Aku serba tiada

Aku kekurangan

Dan bila kau tiba aku hilang dari kewujudan

Sempurnanya sifatmu

Telusnya hatimu

Jujurnya niatmu

Tingginya kesabaranmu

Lepaskanlah diriku

Kerna aku tak mampu tuk menanggung sebuah cinta sempurna
Darimu

Darimu ohhh

Darimu ohhhh


Bukan aku tak pernah

Mengerti dirimu ku sanjung setiap kata cinta kau berikan aku

Hilangkan rasa itu

Akhirkankan semua

Dan bila kau sedar

Aku hilang dari kewujudan

Ohhh


Sempurnanya sifatmu

Telusnya hatimu

Jujurnya niatmu

Tingginya kesabaranmu

Lepaskanlah diriku

Kerna aku

Tak mampu tuk menanggung sebuah cinta sempurna darimu

Darimu ohhh

Darimu ohhhh

Sang by Yuna, born from underground stream and what most surprised bout her is she's wearing tudung and her song is really2 enjoyable. Her voice is soo amazing. She become a phenomenon among teens. If she's going to perform in kuantan i'll be among the 1st who's going to stand in front of the stage =)=)=)


2 comments:

ColorLicious said...

Hey there. visit us for a selection of pretty yet affordable clothing...!!

SIKAKITULIS said...

i'm going back 2morrow!