Wednesday, February 3, 2010

Cubaan Pertama


Baru 1st time join contest hehehe xtau la bertuah ke x tp sbb bile tgk contest ni trus teringat kat The Kaki's sekalian. I Love u all!!!!! Oh thank to sha-suka-latte sbb lepas tgk blog cik adik manis ni la saya tau ada contest camni. Sekadar mencuba nasib.

cubaan mengeja The Kaki's

Baiklah saya mempertaruhkan gambar ini. Gambar ni masa trip The Kaki's to Pulau Perhentian. Begitu banyak halangan dan dugaan dalam perjalanan nak ke Perhentian ni. Bayangkan terutamanya kawanku Ema dari perlis. Naik bas dlm kul 1.30 petang tapi dalam perjalanan tu pulak boleh basnya tersadai di tengah jalan. Sampaikan kami terlalu risau kerana die xjawab call kami. Tetapi setelah mendapat panggilan daripada 'rakan baiknya' akhirnya kami menarik nafas lega setelah mengetahui bahawa die tidak apa-apa. Bayangkan tersadai tengah jalan nak transit bas di k.l dlm kul 8 malam. Mana kami xrisau.

Namun akhirnya kami sampai juga ke perhentian. Kami memamg memerlukan percutian seperti ini, boleh chit- hatting, catching up, update diri sendiri n semestinya gosip panazzzzz hehehe
Dan baju ini kami custom mate hanya kepada ahli Kaki Ronggeng sahaja. Exclusively!!! Jangan lupe jenguk ke blog kami kakironggeng.blogspot.com

Oh saya berharap kami akan menang sebab kami memang rakan baik kan kawan2. Xtau la kalu ada antara kite yang dah kawin nnt adakah kite still boleh hangout bersama2. Xpe2 at least kalu menang contest ni saya berjanji akan belanja rakan-rakan opss silap, kakak-kakak saya ni belanja makan. Tengok, baik tak adik kamu YaMie ni hehehe

Kepada cik tuan penganjur pertandingan ini, pilihla gambar ini ek hehehe Boleh juga lawat blog cik tuan penganjur pertandingan ini di bobotpink.blogspot.com. Bobot tu ape ek tuan penganjur. Oh saya juga telah telah link blog ini di belah kiri senarai blog saya. Sile la rajin2 jari anda untuk mencarinya ye


xoxoxo
***YaMie***

8 comments:

Shahira said...

kerja saya if tiada kerja ialah join contest.
hik.
:D

a.m.n.i.n.a said...

very sweet of you kak yamie... ;)

SIKAKITULIS said...

yamie klau nk kawen kite mintak approve dr kami tau..klau kami setuju baru boleh kawen..syarat sah kawen tu tau hahaha

YaMie said...

Sha: haha itu kerja juga namanye

Nina: i am a sweet girl + im not ur elder sister ek nina

Ema: ala kalu aku nk kawin ko izinkan tak, ape syarat2 yg ko tetapkan. aku dh menggatal sgt dh ni hahaha

a.m.n.i.n.a said...

KAK YAMIE...
ape kate ko sediakan sekilo sesungut nyamuk...sekilo buah pinggang lipan..sekilo anak tekak semut.. baru kami approve =) Ko kan nak masuk geng menantu 6 Bijak ;)

YaMie said...

nina, masalahnye korang nak buat ape mende tu seme. ko nak gune tu utk buat bhn masakan ke cik amnina

shiela-suka-suki said...

ngeh2...igt baru nk join..kamu sudah mendahului saya...owh,mintaklah menang..sbb penat kot nk pose cenggitu..haha...
kak yam,menang hgn lupa blanje...tak sangka plak aku ko ni dh menggatal nk kawen..jgn mare ek kak yam..

YaMie said...

shila. aku mmg dh menggatal, tgu korg seme lmbt sgt, aku potg q dulu ek hehehe