Saturday, February 27, 2010

Tips mendapatkan kaki yang mantap

Hahaha mesti ramai yang xsabar-sabar nak tau camne kan. Bukan senang YaMie nak bagi tips ni. Ini bukan tips yang kasi duit tu tau. Kalu yang itu memang saya tidak akan bagi pun hahahaha tidak tidak jangan kedekut sangat YaMie. Baiklah, bagaimana mahu merealisasikan impian kebanyakan wanita ini. Kalau saya la, saya mahu kaki yang hot, maksudnye xda la lemak semata2 kat kaki tu. Kira ada otot la. Xda la bila usik-usik je macam agar-agar je goyang-goyang. Masa dulu-dulu penah usha sorang mamat cine ni. Dulu saya masuk karate tau untuk ko-k. Ha kamu jangan pandang sebelah mata. Selembut-lembut dan seayu-ayu serta semanja-manja saya ni, ( ayu ke, manja ke hahaha) saya berhati waja seperti kukuhnya proton waja itu huhuhuhu YaMie sudah stat merepek. Oh kembali kepada cerita mamat cine tu. Usha kaki die or to be specific his betis. Eh betis tang atas ke paha ek. Sendiri pun dh confuse
(-_-") Ala yang pasti still part yang dibenarkan untuk skodeng la ehehe. Die punya betis tu bapak la nampak berurat-uratnye. Xda la berurat-urat pun tapi solid la bentuknye. So kite bleh tau la kalu orang camtu kaki die memang kuat dan waja hahaha Jadinye saya juga mahu kaki seperti itu. Tapi xda la sampai berurat-urat macam ahli wrestling tu huhuhu

Jadi apa yang saya buat. Adeih sudah abis 1 perenggan baru mahu masuk tujuan utamanye. Memang kuat merepek. Ha kan saya kata awak, saya ni suke merepek macam mak nenek hahahaha

Posted by Picasa

Kalu tengok gambar tu ape yang korang bleh buat kesimpulannya? Jangan terkejut kalau saya kata hari-hari saya menggunakan tangga untuk ke pejabat saya. Dan pejabat saya bukan di tingkat 1, tingkat 2 atau pun tingkat 3, malah di tingkat 4!!!! ya sile la kagumi saya atau nak admire saya pun boleh jugak hehehe Memang sampai pejabat termengah-mengahnye macam orang baru lepas kene kejar anjing la hahaha Oh tidak itu perumpamaan yang sungguh tidak tepat. Tapi percayala sekarang saya sudah merasakan sedikit perubahan. Kalu dulu saya rajin g joging lepas balik keje tapi sekarang sebab memang xda kesempatan jadi alternatifnya naik la tangga sehingga tingkat 4. Ya di ulang tingkat 4 ye. Bagus tak saya, sila tepuk tangan kamu semua sekarang. tepuk tepuk tepuk.

Jadi apa lagi korang praktikkan la iye hehehe

xoxoxo
***YaMie***

4 comments:

shiela-suka-suki said...

uish..itu ke tangga opis ko.pening aku.aku baru nk start naik tangga kt umah aku.naik lif smpi ting 5,then naik tangga.nk naik dr ground..huhu..nntila kot...

YaMie said...

hahaha aku igt ko naik dr ground smpi level 11. mmg aku kagum gile ngan ko hahaha

a.m.n.i.n.a said...

aku naik tangga opish 2 tingkat hari-hari....belum kire tangga lrt...tangga ktm...adekah kakiku mantap? (+_+)o00o

YaMie said...

itu kene tengok kaki dulu la nina. Mari kite compare kaki sape lagi mantap hahaha