Monday, March 1, 2010

I'm a heart breaker

Entry di pagi hari, di permulaan minggu bekerja. Selamba ko escape morning meeting pastu lepak dlm bilik post entry ek. Mana ada la, saya sakit perut pagi tadi so g toilet, nak masuk meeting pun msti dh lmbat kan hehehe So quick update.

Berdasarkan tajuk di atas, semalam, ahad, 28 februari 2010, dalam masa sejam saya telah menghampakan 2 hati orang dalam hidup saya. So sorry mmg xsengaja. Semua disebabkan miscommunication dan juga kerana saya tak nak kecewa sendiri. Tapi percayalah mengecewakan hati orang lagi parah sebenarnya huhuhuhu Jadi nya kerana tidak mahu ada rasa bersalah lagi saya pun ajak my kazen untuk kuar malam tadi sebagai menebus kembali janji saya.

Menonton Valentine's Day Movie. Oh saya tidak menyokong sambut hari valentine tu tapi ini semata-mata filem sahaja. Agak ok bagi mereka yang sedang bercinta. Nasib saya tidak tengok bersama si dia, jika tidak saya akan menjadi menggatal untuk melakukan beberapa aksi .........hahaha giler ke ape. Tunggu kawin la.


Selepas menonton cerita itu, tiba-tiba je rasa admire ngan body jenifer garner. Hah betol ke eja tu.


Badannye memamg cantik wpun agak berketul-ketul sedikit. Macam laki pun ada. Tapi itu semata-mata otot sahaja. Ingat entry yang baru sudah? Saya mahu kaki yang berotot hehehe Azam yang ntah pape. Tapi based on this gambar pehanya agak besar kan huhuhu


Ha lagi satu gambar. Tengoklah betapa sasanya lengan die huhuhu Jangan tengok part lain. saya hanya fokus tang lengan je ek. Nasib xgoogle Beyonce, lagi seksa mata kot hohohoho

Habis tengok movie ingat nak buat surprise untuk empunya hati lagi 1, tapi tidak menjadi kerana kedai yang mahu dituju sudah tutup huhuhuhu Later la k dear. Jadi dalam perjalanan balik menghantar kazen saya, di tepi-tepi jalan ada macam perarakan kot. Tengah malam berarak? Ape hal? Kemudian tiba-tiba ternampak macam orang tayang muvie kat tepi jalan dan di project kan ke bahagian tepi lori yang background nye putih. Wah menarik sungguh idea yang cuba diketengahkan. Pertama kali kot saya tengok, memang kreatif, inovatif dan progresif hehehe

Aik kate quik update. Mcam ni punye panjang pun !@#$%^&* Jangan sampai bos tahu sudah hehehe Baiklah sampai disini sahaja. Saya rasa entri kali ini tidak ada feel. Kalu korang rasa macam xbes abaikan sahaja asalkan tajuknye bes hahahaha

So dear, i'm planning for sumthing to cheer you up sebagai balasan untuk menebus kembali ur heart hehehe Ape yang saya mengarut pun xtahu huhuhuhu daaaaaaa

xoxoxo
***YaMie***

p/s: minggu ini pun rasa memerlukan graviti yang banyak. Xtau kenape dalam hati ini rasa teruja giler nak menghadapi hari minggu ini

2 comments:

amy tulips said...

woi, patutla x msk meeting...ini keje kamu ye rupa2nya....

YaMie said...

alamak kantoi hahaha