Sunday, March 7, 2010

Ape ek 'terharu' dalam english hehehe


Meet Mr Teddy. He got a new necklace. Lovely huh
Thanx darling, really terharu (sila terjemahkan untuk saya) when u gave it to me. Honestly, i nearly cry huhuhu (Tapi disebabkan mahu menunjukkan bahawa saya berhati waja, saya tahan sahaja jatuhnya air mataku hahahaha) U made my day or shud i say nite hehehe
Want to spend my life with you *wink*wink*wink*

To all the ladies on dat nite, thanx a lots for understanding walaupun saya xda cakap pape pun, korang memang pandai nak mengenakan saya hahahaha
Posted by Picasa

xoxoxo
***YaMie***

p/s: maaf, entri geli lagi, tapi jiwa saya memang tengah berbahagia. lalalalalalala

5 comments:

shiela-suka-suki said...

aik..bukan kah suda kena warning..mana mungkin mau melanggar titah mulia duli tuanku..murka!!!haha

YaMie said...

kategori warning ke tu hehehe dan aku juga hny mengikut perintah korang utk ber'dating'. sian ema xsemena2 dating ngan kudin plak hehehe

SIKAKITULIS said...

kenapa aku plak yg kena gosip ni..sungguh x faham. tp yg aku faham skrg ni yamie sudah ditahap kronik..sile jumpe pakar(tok kadi) dgn sepantas kilat huahuahua

shiela-suka-suki said...

aku rasa jika mereka digandingkan ber2 agak ok juga.apa kata ko?eceh,selamba land je mau jadi match maker.

scheed said...

terharu dalam english sy xtau..tapi terharu dalam bahasa jepon ialah kandou....