Thursday, March 25, 2010

Untuk perempuan sahaja

Ada ke pembaca lelaki dlm blog saya ni hehehe Nway lelaki pun boleh baca jugak. It's good actually coz at least u can understand women better. (Oh please, we want men to understand that we really love to be pampered) ahhhah Agaknye saya sorang yang berperasaan begitu. Jadi kepada kamu, senang sahaja mahu melayan saya, hulur honda city baru sebiji sudah, i'm yours after that hahaha

Hoh baiklah kite ke topik utama untuk pagi ini. Adeh agak sukar untuk menaip di dalam keadaan gelap sebegini. Bukan sebab xbayar bil letrik. Tidak tidak. Saya cuma mahu mengambil mood sebelum tido jadi menaip entri adalah 1 cara yang munasabah. Iye la tu, dh berape kali ko tekan salah button, nasib kepakaran menaip hasil latihan sentiasa ber'ym' membuahkan hasil yang lumayan. Haish lari topik lagi.

Baiklah kali ini topik yang sebetulnya. Awak sayang saya tak hahaha lari topik lagi. Baiklah ceritanya bermula begini. Setiap kali blk dari keje sy memang akan sentiasa di atas talian atau bahasa pasarnya 'online'. Jadi sampai la 1 tahap saya terfikir untuk mencari hiburan lain selain fesbuk atau baca blog orang. Okay saya dah agak bosan dengan fesbuk. Hiburan lain yang saya maksudkan di sini bukan hiburan untuk tontonan dewasa sahaja tau, no no no no, sambil menggerakkan jari telunjuk sendiri. Cara saya, setiap kali saya tengok tv dan jika ada alamat web yang agak seronok dan menarik saya memang akan teruja untuk meneroka sendiri ape yang menarik. (Okay bahasa baku iya).

Photobucket

Jadi saya dapat address ini dari KOTEX. Memang menarik sebab ianya memang untuk pengetahuan kite orang perempuan. Bayangkan ada mitos yang kate kalau pijak pad kamu akan period hanya selama 3 hari. Oh memang saya tidak pernah dengar mitos sebegitu. Banyak perkara yang seronok untuk dibaca. Kan dulu2 kite penah dengar budak laki boleh tahu sama ada pompuan tu masih dara lagi atau tidak hanya dengan tengok tapak kaki. (oh sungguh malu waktu itu)

Photobucket

Yang bestnye ada ajar buat gadis origami!!! auww suke sungguh comel. Kalau kamu tengok iklan kotex ada dorang passing this origami girl to all their frens. Ha untuk the kaki's sekalian, hadiah harijadi untuk kamu semua tahun ini saya bagi origami jela ek hehehe Can watch the video also how they do the origami. Tengok pun dh tau susah (-_-")

Photobucket

Oh lagu best sedang berkumandang. Make me thinks of him more n more. Kenape ye lelaki sangat cool apabile mereka bercinta. Saya sungguh cemburu dengan mereka. Selingan adegan geli sebentar =D

Photobucket

LaMan sesawang program tv 3R pun bes juga. Dulu selalu mahu tengok tapi masanye memang agak tidak sesuai kul 730 malam. Banyak info menarik boleh tau. Saya pun xkhatam lagi tapi still mahu beritahu kamu semua huhuhu Saya tahu laman web ni dah berkurun abad lamanye tapi okay ape, sharing is caring. Kalu orang kate saya ketinggalan zaman saya akan kate 'i heart vintage' hahahaha

Jadi rasa setakat ini kot dulu. Ini pun dh lewat nak menekan keypad pun dh naik pinar anak mataku aduhhhh. So kalu kamu semua ada ape2 blog or any website yang menarik untuk suruh saya baca suggest la ke saya ek. Kalu nak suh saya buat review, terlebih dahulu saya menyusun jari saya yang cun dan kecil molek ini meminta ampun dan maaf kerana saya bukan amik kursus kewartawanan dulu hehehe Lagipun saya memang memerlukan bahan bacaan sekarang ini ( Sheila!!! i need you now!!! hehehe)

Akhir kate, kalu web untuk tontonan orang dewasa saya tidak berminat. Lepas kawin boleh la kot hahaha

xoxoxo
***YaMie***

p/s: perasan tak gambar untuk entri besar gedabak. 'Besar punyer'!!! Sile belajar from this cute little girl. Thanx Arni!!!

6 comments:

a.m.n.i.n.a said...

Aku syorkan ko p lawat http://kakiconteng.blogspot.com
Sangat berfaedah...hahahha...boleh tgk muke aku yg bersepah kt blog itu....huahahaha

YaMie said...

drpd tgk muke ko baik aku tgk pc aku sndiri hik hik hik

a.m.n.i.n.a said...

tanak....tanak....tanak tgk muke yamie....takot!!!!!!yamie momok!

YaMie said...

jahat kamu amnina =P

a.m.n.i.n.a said...

Larikkkkk!!!! Momok datang!~

YaMie said...

=P