Friday, April 9, 2010

Melepaskan geram

Saya sedang marah. Tiba-tiba sahaja ada yang tidak kena pada mata saya. Adakah saya mahu semua orang mengikut kehendak saya dan jika ianya tidak menjadi kenyataan sebab itu saya rasa marah. Patut ke saya rasa marah sedangkan orang seperti tidak mahu mengikut seperti apa yang saya harapkan. Tapi yang utamanya, perlu ke saya rasa marah? Bila marah macam-macam perkataan akan keluar dari mulut. Tapi saya lebih selesa melarikan diri untuk menenangkan diri sendiri.



Iya beginilah keadaannya apabila saya rasa mahu merajuk, geram dan sebagainya. Menunggu sms seperti menunggu mendapat hadiah pertandingan bernilai 1 juta ringgit malaysia.

Learning to sulk without being hateable and using it as manipulation to eventually get what you want isVERYimportant. It’ll take a few failed attempts to get it right so, start sulking.


2 comments:

shiela-suka-suki said...

cik yam.ko cakap la dgn dia.ko tak suka dia buat cmtu.let him know.communicate babe.aku faham perasaan ko.bak menunggu giliran nk pergi angkasa lepas.hehe

YaMie said...

wah angkasa lepas lagi mustahil hehehe