Wednesday, November 3, 2010

Hari lama



Rutin wajib sebelum tidur. Jangan lupa vaseline di tumit kaki.

Rindu nak baca novel sebelum tidur
Rindu nak lepak depan tv lepas makan malam
Rindu nak joging petang-petang balik dari kerja
Rindu nak main game sampai lebam :-)


Plants vs Zombie: tengoklah pokok saya semua tak cukup air hehe

Rindu kat awak jugak :-D


Semua di atas tak menjadi kenyataan sebab timbunan kerja makin meninggi. Kecuali yang terakhir, semakin hari semakin sayang (auuuwww, The Kaki's, sila lempang aku hahaha)

4 comments:

shiela-suka-suki said...

tak payah lempang ko dah..
dah tak larat nk layan ko meroyan ni..hahahah
ubat yang mojarab ialah kawenkan jek ko ni...

YaMie said...

ko nak kawenkan aku? hehehe

Unknown said...

meh sini pipi ko yamie....pang!...k, aku dah lempang....hehe

camne ko nak kawinkan dia shiela....ko x leh jadi jurunikah...

YaMie said...

nina, aku xleh nk siarkan ko pny komen di atas sebab2 yg agak segan utk di war-war kan hehehe(gelak gatal)