Monday, December 27, 2010

I'm okay, i'm okay

Okay, bukan i'm gay i'm okay tahu kekeke Selamat pagi!! Hoh hari ini Isnin 27 Disember 2010. Pagi ini hati saya rasa tidak bes. Tak tahu kenape samapikan tidak boleh buat kerja yang tergendala walaupun telah diberi time-off oleh bos huhuhuhu. Serius penangan dengki sampai boleh buat saya jadi camni. Dulu penah jugak alami perkara yang sama sebab melibatkan main-main hati dan memang teruk yang amat kot, kerja semua tak boleh consentrate T_T. Tetapi setelah mendapatkan kekuatan untuk berfikir untuk kebaikan diri sendiri, jadi saya mahu buat kerja sekarang. Tolong pergi jauh-jauh ye perasaan DENGKI. Saya tak nak kamu singgah lagi dalam hati saya!! Setakat ni saya tak perlukan kamu. I'm happy with my life right now. This is what i choose and i have to be responsible with myself. And yes kawan saya cakap it's normal to be jealous sebab saya memang manusia :-) Okey hati sudah happy. Terima kasih kawan-kawan, walaupun korang tak faham ape yang aku cakap ni dan tak tahu hujung pangkalnya tapi aku nak ucap terima kasih jugak Iye saya kuat bekerja dan saya boleh achieve apa sahaja yang saya mahu sebagai ganjaran kuat bekerja! And to you my darling, happy to be with you, gossiping others, drive furiously together, laugh together and recently cucuk jarum kat badan sama-sama hehehe



No comments: