Saturday, June 13, 2009

Aktiviti semasa tiada aktiviti.

So bile dh baik demam ni macam2 idea timbul. Mlm td trus aku buke gobok comel aku n terjah untuk mencari khazanah2 yang berharga. Dh lama dh terpikir nk buat mende ni tapi semalam baru bersemangat. Semangat baru baik demam la katakan hehehe Ini adalah beberapa baju yang aku xpenah pakai n yang aku beli tapi xtau nk pakai camne bile so i juz thinking how bout juz give it out to my frens daripada aku biar je dlm gobok comelku.

ITEM 1


Size: S/M
Panjang sampai lutut, pakai pun ms g ofis, tp lama2 dh mls nk pkai sebab lebih suke pki baju kurung. Bleh pakai ngan seluar. Interested????

ITEM 2



Size: S
Aku beli kat k.l. Masa ni aku koya korean style sbb nmpak cute sgt. Mmg nmpak cute, even he love it when i wear it hehehe.

ITEM 3

Size: M
Brand P& Co. Ni aku beli kat Padini Concept Store kat Queensbay Mall Penang ngan ema aritu. Baju ni pun cute gak but it's too sexy for me coz kain nye agak jarang. Aku kene pkai inner kat dalam tapi aku xbrape minat pkai baju berlapis2 ni n leher nye agak lebar. Hujung lengan ala2 baju saloma dulu2 a bit frilly. Tu ada close up sket. Kalu g tepi pntai agak sesuai la baju ni.

So kalu ada sesiapa yang berminat dengan item2 di atas bleh la, RM5 je seme hehehe Sori la kalu gambar agak xclear, kamera cikai je. So kalu ada yg berminat btau la ek, emel pun bleh...

xoxoxo
**YaMie**

3 comments:

SIKAKITULIS said...

wei nk tukar blog jdk online blog ke?

YaMie said...

hahaha tapi xda supplier nk supply brg, kalu jual pre-loved belh la hehehe

SIKAKITULIS said...

yamie jom kita bukak bundle store nk?