Wednesday, June 10, 2009

YaMie tak sihat...huhu

10 Jun 2009, 0615 am. Adei apesal tetibe aku jadi seram sejuk je ni. Hidung dh berair-air, tapi aku gagahkan jua kaki ini untuk melangkah ke bilik air untuk mengambil wuduk mengerjakan kewajipan ku pg td. Giler aku mmg xlarat lepas solat tapi memikirkan aku ada presentation pg ni kene la juga bersiap2 untuk ke opis. Mungkin penat sbb teruk kene dera petang semlam kot selepas berhempas pulas untuk menyambut bola yang telah ditampar sesuka hati merata tempat.

Siap bersiap aku pun trun la untuk memanaskan kenderaanku. Mmg aku xda mud ah pg ni. Kucing-kucing comotku berbunyi bising apabila melihat kelibatku, meminta untuk diisikan perut nya. Sori si comot dan ekor sekerat aku xda mud ah pg ni. Bekfes ayah aku penat2 masak pun aku xmkn mmg btol xda selera. Hidung dh soksek-soksek. Msti mak aku pk aku nangis sakan malam tadi hehehe

Sampai ofis aku terus buke pc, niat dihati untuk menyetelkan segala presentationku nnt. Nsib sempat...Aku dh berazam abis je present aku nk bertapa dalam bilik je, xnak diganggu. Nasib presentationku berjalan lancar seolah-olah aku tidak menghadapi masalah huhuhu Badan dh rasa pelik semacam, aku dail nombor 'health centre'. Sekali doktor xda la ptg baru ada, kalu nk g panel jauh plak, terpaksa la kugagahkan diri untuk bertapa dlm blik je kene la tgu smpi ptg kul2 huhu Pelik, rasa aku dh telan dua biji clarytine pun xjalan gak huhu Xlarat aku nk g panel kat jln beserah, at least duk ofis bleh setel keje sket2... Perlu ke x aku g klinik rasa mcm xkronik sgt???? inilah balasannya kerana ejek abang aku. Itu hari die demam gak aku siap ejek2 lagi :(( Sori kengkawan saya mmg xlarat nk bekerja hari ni......

xoxoxo
**YaMie**

No comments: