Thursday, September 10, 2009

Hari yang kelirue

Semalam hariku dimulakan dengan agak malas sedikit ( tiap2 pagi pun mmg malas huhuhu) Terbawa2 sket kekecewaan hari sebelumnya (apela nasib) Kat ofis byk keje plak. Tapi mmg la start2 pose ni makin byk plak keje kat ofis tu blm msuk sesi anyam ketupat plak (hohoho kurus pahala pose aku thun ni)

lihat la meja kerje ku, bersusun kerje atas meja =(=(

Tapi balik2 umah( ni yg bes nye) dapat satu kotak besar yang dlm nye menjawab segala pertanyaan peminat kasut hehehe

kan tertulis kat ctu answering shoe lovers' prayers

yang ni beli bile dpt satu website yang agak masyuk. Kalu nk ikutkan xda la byk sgt koleksi kasut tp sbb suke kalu brg2 kite tersusun dlm keadaan yang kemas. The package is sooo affordable. Bleh cek web ni. Mmg menarik. Rasanya kat kedai mana2 pun ada jual. Kalu ikutkan ms nk oder tu pakej tu consist of 5boxes je tapi bile buke2 mcm ada 7 la plak. Rezeki ramadhan kot hehehe. Kalu ada pengumpul kasut yang berminat, u all bleh gune my account dlm web tu coz kalu nk oder mende ni kene ada akaun wif them. Alang2 saya dh buke akaun, gunekan aja akaun saya tu.

Transformasi daripada kelam sabut

kepada
(kantoi makan choki2 di bulan pose =)=))

.
.
.
.
.
.
.
.
V

(ada lubang kat ctu in case kasut korg berbau heehe)

Dengan ini anda dapat menjimatkan ruang penyimpanan anda, dan ini seterusnya dapat menaikkan semangat anda untuk memiliki lebih banyak kasut hehehe

Happy shopping!!!!


xoxoxo
***YaMie***

p.s:
- Ok, satu lagi iklan barangan bukan atas tajaan mana2 pihak kepada saya.
- iya saya tahu saya sudah berjaya menarik minat pengumpul kasut yang byk untuk memiliki
barang ini

5 comments:

a.m.n.i.n.a said...

aku keliru....antara 2 eh?

amy tulips said...

woit....ni koje ko ye...

YaMie said...

amnina: hari itu xda kena mengena untuk memilih ant 2 la

amy tulips: ini keje saya selepas abis ofis hour ek,ms ofis hour saya sentiasa sibuk hehehe

Unknown said...

ala...xheran..aku dah ader...beli kat ikea..hehe

YaMie said...

ni lagi murah anis rm45 + shipping rm5 dapat 7 boxes