Wednesday, September 2, 2009

Mari bau ..............hehehe

Iyah disini saya ingin membuat sedikit promosi yek. Baru ni nk cari deodoran (ada org pgl odorono ehehe) terpandang la satu mende ni. Mmg dh lama kepingin nk try tapi sebab memikirkan kos xda terpaksa la lupekan. Tapi aritu sbb nk pecah duit note rm50 beli jela eventhough hrga agak mahal nk banding ngan deodoran bese. Amik yg kecik je sudah try dulu. Know what, it's really2 work!!! Mmg berkesan. Fungsi nye untuk hilangkan bau badan (dlm erti kata lain ur underarm). Arini adalah hari ke 4 saya gune. Mmg xda bau langsung. Malam2 pun try bau mmg xda. It's really my favorito. Mmg agak mahal, yang kecik kalu xsilap dlm rm16.90 tp mmg berkesan giler. Saya xsuke sgt bau2 wangi ni sbb kalu sehari xpakai mmg masyuk la bau, but since dh jupe barang ni saya mmg SOOOKA!!!! Cari la kat kedai2, watson/ guardian etc
Application nyer senang je juz wet the upper part of it then sapu @ effected area (kaki berbau pun bleh kot)

(kat label ada tulis 300% hilangkan ur BO,mmg btol!!!)

psst:
- ada beberapa lagi brand lain that have same function,bleh survey kat farmasi2
- thru dis entry it doesnt mean dat saya busuk b4 okay!! juz wanna share some info

xoxoxo
***YaMie***

2 comments:

intoxicated_lover said...

Oh..saye suke siri deodorant avon yg kaler biru tu..beliau juga tidak ada bau2 wangi (saye mmg tak suke dgn deodorant bau wangi nanti clash ngn bau perfume saye), ketahanannya pun hebat juga 280% ..and on the plus side, beliau mmg sangat2 lah berkesan untuk memutihkan kawasan yang berkenaan! wah! sangat suke!

P/S: ini juga bukan bermaksud yang ketiak saya hitam oke. ketiak saye putih dan deodorant tersebut menolong saye untuk memaintain warna tersebut. klu saye pakai deodorant lain memang agak2 terancam laa keputihan tersebut. tapi skrg dh tak lagi sbb saye mmg dh lama pkai deodorant avon yg tersebut. terima kasih.

amy tulips said...

buleh cuba ni....