Monday, September 28, 2009

hilang punca tanpa arah tujuan hidup

Giler ah sket punye pjg tajuk entri kali ni. nmpak sgt otak tgh serabut hehehe xda la serabut cume xtau nk update ape. jadinye kite bercaca marba jela kali ni ek. ape kate kite buat ulasan untuk beberapa gambar di bawah, seronok sket heehehe( gambar2 ini di ambil suatu ketika dahulu)

gmbar ni semasa kami lepas abis sopping raya @ midval ( mereka sahaja, saya tidak termasuk dlm ini gambar. anis n nina telah membeli clutch n henbeg guess total amount RM250 (-_-")) sebagai habuannya kami entitle utk dapat 1 free thai massage. bergambar dahulu sebelum kamu dilenjan abis-abisan

ceh berlagak ek ko, siap jelir2 lidah lagi, tgu la pasni

muke berlagak. "xheran pun nk kene urut", kata anis

muke kontrol ayu. konon igt xsakit la tu. tgu la ko lepas ni

cubaan anis menagih simpati

cubaan untuk meng'karate' anis berjaya juga akhirnya hehehe

saya hanya sekadar mampu melihat (dan gelak terkekeh2 heheheh)

ini adalah 3 beranak kucing yang di rumah saya. pada asalnya mereka semua takut2 apabila didekati oleh kami. tetapi setelah dirasuah dengan beberapa paket 'smartheart' maka kami telah berjaya menjinakkan mereka hohoho they such a sweet cats. pg2 b4 g keje mesti dorg dh tercongok depan umah menanti habuan pagi. balik keje pun msti tercongok depan pintu menagih simpati lagi eheheh so comel. yg putih tu mak nye. satu oren n sekor lg tu kami panggil 'chemong' aka cik embong hehehe (abaikan persekitaran kasut yg agak tunggang langgang). chemong itu sungguh comel n manje, tapi ada kurap T_T. nnt la kite g vet n cari ubat kurap (bile la agaknye tu huhuhu)

chemong n oren yang kesejukan diwaktu malam. pastu duk kat para kasut buat sepah kasut2. nak kena budak2 ni. nasib baik comel huhuhu ( xleh amik gmbar depan2 mereka takut mereka hilang. tapi itu semua taboo je kot)

gambar ni di snap dikala malam bulan mengambang. waktu itu perut ni rasa kosong je dan perlu di isi dengan sesuatu yang bes. last2 angkat bw masuk sebalang (kecik je balang nye ye ok) biskut raya dlm bilik. mkn sesorang. oh sungguh nikmat hehehe kejadian berlaku lebih kurang jam 11-12 malam

ini adalah hasil ukiran terbaru pada tangan saya. terlalu teringin ianya berada pd tangan ni lepas tgk my kazen buat. last2 angkat inai itam satu, nmpak mcm bes la itam kan rare sket. pastu pk2 blk takut kalu org kat ofis tegur n igt join black metal mana. siang tadi masuk admin ofis pun sorok2 tgn hahaha tu la sape suh gatal lagi

closer look on my tattoo..opss.. black henna. nnt kawin nk buat camni la hehehe

xoxoxo
***YaMie***

p/s: tiba2 perut terasa lapar,teringat penah baca xelok dibiarkan tido dlm keadaan lapar......sebalang lagi biskut raya habis dilenjan YaMie dlm bilik....sorang2

9 comments:

a.m.n.i.n.a said...

aku nak buat entry jiwa kacau lah... =p

KePOchi LaTTe said...

lawa la henna ko...aku pun nak jugak..huhuhu

YaMie said...

amnina: ai amnina jiwa kamu sudah kacau, sudah tukar sama jiwa saya ke hehehe

Aswa: aku agak takut untuk ke ofis lepas pki ini henna takut dean nmpak hehehe

SIKAKITULIS said...

owh..korg time aku dh blk bru shopping. klau x mesti aku dh boleh kna massage uwaaa

YaMie said...

sape suh ko amik flight awal sgt hehehe ala ema tu pun lepas dh jelajah 3 tmpat shoping, mmg pembuli btol kakak2 ko 2 org tu hehehe

intoxicated_lover said...

ala yamie nak buat gak henna tu!!! dah lama carik tempat kat ne yang boleh buat. anda buat di mana ye? sudikah membawa saya ke tempat membuat henna tersebut??

YaMie said...

ala ceda, itu my kazen buat die duk shah alam, agak jarang jumpe n die buat part time jek huhuhuhu

Unknown said...

sonok kutuk aku ye...nk kena ni...dush...dush...

cik yamie...jomla wat henna beramai2..buat gmbr kaki nk???hehe

YaMie said...

gambar kaki??? ayo ganas sungguh kamo hehehe