Wednesday, September 2, 2009

Skinny vs Skirt

Entri kali ni mmg gak byk sket sbb byk mende nk cite x ikut sequence. Main belasah je ape yang kuar kat kepala. Last week me @ k.l having a berbuka puasa wif the kaki's ( minus shila) . Tapi agenda utama ialah shopping raya hahaha Awal2 dh pesan kat ema ajak nina g masjid jamek. Tapi rasa xyah cite kot, panjang, malas nak taip. Kite tgu je gambar dari ema smpai ek.


(dream of wearing this kind of outfit, tapi rasa mcm xsesuai jek hehehe)

Lately selalu nak cari skinny jeans/ slack (ada ke hehehe) Tapi bile dilihat2, ditenung2, dicuba2 mmg badan ni xsesuai pakai skinny. Peha besar mcm ni cmne nk pki skinny. Silap hari bulan ada rabak suar tu kang hehehe Rasanya diri ni lebih selesa pakai slack boot cut or straight cut, mmg cun. Penah jgk pakai skirt labuh. Mmg nampak ayu dan menawan lelaki2 yang memandang, tetapi xleh jgk. Rasa mcm ayu sgt sedangkan diri ni x cukup ayu pun hehehe Tapi bile tgk org lain pki nmpak cute giler. Tapi rasanya i'm only wear wat i'm comfortable wif, that is pants je

xoxoxo
***YaMie***

5 comments:

SIKAKITULIS said...

yamie kite pkai nk skinny. kite beli skinny yg MNG tu tp amik size besaq.aku pn tringn nk pkai mcmtu. cool aje kn.inspirasi aku supernab.tp aku rase die mmg skinny pn

YaMie said...

die skinny bleh la aku ni skitot si paha besar huhuhu

KePOchi LaTTe said...

kita mest berani amik risiko...baru hidup ada warna-warna pelangi kak yamie....hehehe

shiela-suka-suki said...

yamie,belum cuba belum tau hasilnya..dare to be different...

YaMie said...

xnak la aku rs mcm sarung nangka je bile aku pki hahahaha si peha besar