Friday, October 23, 2009

30 things to do before you hit the number 3+0=30

Saya btau ema kalu saya ada masa saya nk try buat. Tapi sekarang sy xda la banyak masa sgt sbb ada keje tapi sy nk buat jgk hehehe (lepas ni baru buat keje heheh)

Baiklah menjawab soalan itu:
  1. Saya nak kawin =)=)=)
  2. Saya nak beli kete baru- maybe 2 thn lagi hohoho doa2 kan la ek
  3. Saya nak bagi duit to my parents untuk renovate umah skrg
  4. Saya nak kumpul duit byk, langsaikan hutang
  5. Saya nak improved my communication skills
  6. Saya nak cari kumpul duit byk2 untuk shoping
  7. Saya nak cuti2 mesia abis satu mesia saya jelajah
  8. Saya nak jadi org yang lebih baik
  9. Saya nak jadi budak baik yang dengar ckp ibu n ayah-selama ni sy mmg budak nakal ehehhe
  10. Saya nak g haji (bile la duit ni nk ckup huhuhuhu)
  11. Saya nak cube memasak dengan jayanya seperti mak saya-eventhough xbanyak bahan tapi bleh pk nak masak ape n yg paling penting sedap. she's the greatest
  12. Saya nak jadi lebih cerdik hehehehe - xtau nak buat cmne ni
  13. Saya nak baca lebih baca buku- say no to love novel yang jiwang yang ntah pape yang hanya akan melembikkan diri. esp malay novel, bkn nk kondem tp mmg kalu takat jiwang2 nk mampus bercinta xkemana, harap maaf la. Suggested Kang Abik a.k.a Habiburahman El-Shirazy
  14. Saya nak buat baik dengan semua orang
  15. Saya nak pasang body kasi lagi lawa- hoi perut saya buncit okey hahaha kantoi di situ
  16. Saya nak cukupkan tag ni sampai 30, sedang berfikir- awat banyak sangat ema T_T
  17. Saya nak perbanyakkan ibadat- doakan semangat saya kental huhuhu
  18. Saya nak jaga chemong saya elok2 ;)
  19. Ha mesti dh kawin ms ni kan, saya nak g honeymoon tmpat bes i.e bali, kalu laki kaya g paris hahahaha
  20. Kalu benti keje bleh kira tak hahaha
  21. Bile dh kawin msti dh ada anak kan hahaha
  22. Nak naik roller coaster- xpenah naik tsk tsk
  23. Saya nak jaga penampilan saya- ada orang kata saya nmpak tua tsk tsk sedih yang teramat apabila mendengarnya nak pulak dari org yg bleh consider berpengaruh dlm hidup ni T_T......dulu la
  24. Saya nak jadi orang yang lebih banyak bersabar
  25. Saya nak jadi orang yang lebih ceria-arrrggggh 5 lagi
  26. Saya nak bawa kereta berkuasa tinggi laju2 sampai kuar seme enjin v-tec ke ape bagai hahaha
  27. Saya nak mengamalkan gaya hidup sihat dengan sentiasa bersenam n mkn mknn sihat- tang mknn tu xleh jamin la hahahaha
  28. Saya nak terer main sudoku n catur- nnt bleh jadi cerdik hehehe
  29. Saya nak jadi diri saya yang seadanya ini, clumsy, pemalu, pemalas, pemboros tapi baik kekeke
  30. Saya nak capai seme di atas sebelum umur meningkat 30
Hoish saya sudah penat, otak dan jari jemari. Pasni ko buat '10 things to do before you hit number 4+0 =40 jela ema. Bile umur dh meningkat ni otak slow sket hohoho


***YaMie***

2 comments:

SIKAKITULIS said...

bagus...nnti umuq 40 kena buat 40 hahaha

YaMie said...

xbleeeeehhhhh!!!!!!!