Friday, October 16, 2009

hantu raya


ini adalah makanan tengah hari saya hari ini, jumaat 16 oktober 2009. mkn di restoran 'resipi rahsia' bersama anis. cadangan asal mahu makan di restoran 'serai' di tembeling resort tapi anis lupe pula mahu bawa kupon untuk makan free (sabotaj aku ek hehehe) jadinya kami ke restoran 'resipi rahsia' di indera mahkota. baguskan saya hanya minum air kopi dan makan eskrem sahaja sbb sebelum itu saya sudah menghabiskan sebungkus nasi lemak dan sebungkus nasi minyak sementara menunggu anis. hahaha buruk lantak sungguh. agaknya ada hantu raya dh rasuk saya untuk makan banyak2 sejak kebelakangan ini huhuhuhu

time kasih anis arianti norman kerana sudi membelanja saya hari ini sempena hari lahir saya hehehe

xoxoxo
***YaMie***

p/s : selepas ini mahu sentiasa bersenam untuk mengempiskan mana2 bahagian yang perlu dikempiskan T_T

No comments: