Saturday, October 24, 2009

Usaha saya

Hari ini saya membantu dunia dengan tidak mengunakan beg plastik semasa membeli belah. Walaupun sumbangan saya ini amat kecil dan sedikit namun sekurang2 nya saya berusaha untuk menjaga dunia yang saya diami ini. Bagaimana dengan anda? Hari ini saya telah menggunakan beg ini semasa membeli belah.

Sungguh bagus dan berguna. Ianya boleh digunakan berkali2 dan besar. Sesuai bagi mereka yang ingin membeli barang dalam kuantiti yang banyak. Saya sudah, anda bila lagi??? Marilah kita jadikan ianya sebagai amalan kita sehari-hari.


xoxoxo
***YaMie***

p/s: esok lusa guna plastik beg balik hehehehe haih

6 comments:

Unknown said...

asalnya aku nk calonkan ko sebagai duta kehijauan dunia...tp bila dah baca part P/S tu...aku batalkan je la niat murni aku tuh..hehe

YaMie said...

hoish tapi aku akan mencuba sedaya upaya untuk mengurangkan penggunaan plastik tau heheheh

SIKAKITULIS said...

baju giardano ke tu?

YaMie said...

yup giordano, 2 @ rm69 tp xda yg lawa so beli 1 je

SIKAKITULIS said...

kt sini xde kaler pink.aku amik yg hijaun evo..lawo je ehehe

amy tulips said...

TAHNIAH!!!!ANDA BEJAYA....