Thursday, October 8, 2009

Si gemuk!!!

Dialog 1: " Chumel la en. a... ni "

Dialog 2:"Erk"

Dialog 1: "ntah la, sy rs org gemuk ni chomel je hehehe"


Saya suka lelaki gemuk??? I wont use word gemuk,maybe chubby,tembam, bulat, chomel hehehehe Kuar quote ni sbb siang td lepas kuar ngan kak amy ternampak la one the uia staff. Ntah la maybe btol kot sbb ms skool dulu pun penah gak ckp cmtu to one of the student in my class hehehe Tapi btol dorg ni mmg nmpak chomel (mata saya ada gero sket kot hohohoho) Tapi agak2 la bkn seme laki gemuk akan dpt pengiktirafan dari saya hanya2 certain2 sahaja. Kalu dh smpi tahap bleh masuk 'the biggest loser' mesia, minta maaf la ek hehehe ( oh adakah saya akan di banned kerana memulakan diskriminasi dlm hal ini hehehe) suke hati la nama pun ini blog saya jadi suke hati sy la hahahaha Tapi bagi saya mereka ini...

1. chumel (for sure)
2. sedap dipeluk (yela kalu dh kurus bes ke nk peluk mlm2 nnt =p)
3. sedap digigit (siap la kamu)

Kalu entri kali ada menimbulkan sedikit ketidakselesaan kepada sesiapa saya minta maaf ek. Nmpak sgt dh ketandusan idea =p


xoxoxo
***YaMie***

p/s:
- entri ini tidak ada kene mengena ngan sesape, kalu terasa pdn muke hehehehe
- muahxxx

1 comment:

amy tulips said...

nk bg nm sebenar ke?hahahhaha....apa la yamie ni...tp si gemuk mmg ssi utk yamie si kurus...kuangkuangkuang....