Sunday, January 3, 2010

Ahad pagi

Pagi ni hari ahad saya bangun awal. Rutin pertama msti la solat subuh. Kemudian saya telah buat facial! Wah azam tahun baru nmpak hehee mana ada facial, takat letak timun kat mata tu kira facial ke hehehe Seterusnya turn bsh baju plak.

" Ha, kak ngah nk g mana arini?"

" Hahaha ibu ni mcm tau2 je. Nak g tgk wyg kul3 nnt"

Itulah ibu saya. Die mmg tau kalu anak die yg sorg ni bgn awal pg ari cuti mmg die ada plan aritu hehe Dh nama pun ibu msti la tau kerenah anak sndiri. Agak2 kalu time sy tipu die dpt kesan tak huhuhuhu

Seterusnya time utk basuh kete pulak. Sbnrnye sudah berbulan2 keteku x dibasuh huhuhu Cmne nk basuh kalu asyik sibuk dating jek hahaha Tapikan masa tu mendung n mcm nak ujan. Tapi sbb YaMie dh sawan kot, belasah jela. Sket2 ujan trun, xpe kot kejap je ni kalu trun pun jimat sket air nk basuh.... Wah ujan dh lebat. Ini bkn takat bleh jimat air, saya pun bleh demam. Lariiii!!!!!!

Itulah ko YaMie, sombong, amik ko kan dh bsh. Tapi di sebabkan smgt yg kental saya meneruskan usaha murni itu. Kita basuh dh porch plak. Seronok2 basuh kete pukk wah wiper dh patah plak. Xleh jadi esok nk beli kete baru. Chesss baru pth wiper nk beli kete baru plak. Hahahaha berjaya akhrnye.


Itulah hasilnya kalu berusaha bersungguh2. Ini gmbar setelah selesai sesi basuh kete dan ujan sudah benti (-_-') Yesss Jadi marilah kite masuk ke rumah dan berehat2.
*
*
*
*
*

Terfikir plak nk tgk keadaan kereta lepas sudah dibasuh. Tapi......



Sbb itulah saya malas nk basuh kete!!!!! Apesal duk atas kete tu wahai miaowku!!!! (T_T)

xoxoxo
***YaMie***

No comments: