Saturday, January 2, 2010

Tahun Baru 2010

Wahh sungguh lama saya tidak menjenguk kamu ye wahai belogku. Baiklah malam ini saya luangkan masa bersama-sama kamu ye. Hari ni dh masuk 3 hari di tahun baru 2010. Xtau kenape bile tgk no 10 kat 2010 mcm suke je sbb saya suke no 10 ke, or something will happen to me this year wawaweeeee hehehe

Baiklah sekarang mood saya sedang gembira. Bagaimana mahu jadi gembira seperti saya? Kena la berdamping ngan org yang menggembirakan kite. My lovely family, precious friends ( love u all), si cutie chemong, & yuuuu!!!! ( now i realize dat u r really tough hahaha)

Tahun baru kene ada azam baru ke. Tipikal azam ialah untuk menjadi org yg lebih baik dari tahun lepas. Bagus la at least muhasabah diri sendiri,xda la smpi lupe diri. Saya cume harap tahun ni saya akan lebih gembira ( sbb ada org yg janji nak hepikan saya selalu =)=)=)) . Saya jarang or maybe xpenah pun pasang azam baru (-_-'') Huh sungguh tidak bervisi kamu ni YaMie. Tapi saya nak buat wishlist/impian/idaman/ apa2 jela for this year

1. Mahu kumpul duit byk2 Saya tahu kawan2 The Kaki's akan mencebik pd saya tapi percayalah adik kesayangan kamu ini mmg sudah jrg kuar duit utk shoping brg/ baju/ suar/ buang duit. Tp esok mahu keluar, saya pun xtau dpt resist ke x bile dh kuar ngan ema hehehe

2. Mahu kerja dengan rajin Eh seronok tau sbnrnye bile kite kerja rajin2 ni. At the end of day korang akan rasa puas sbb korang dh selesaikan byk keje korang n clearkan dokumen2 ats meja. Nama je sy ni keje gomen tapi my dept mmg terlalu byk keje. Seme org mmg byk keje msg2 smpikan nak susun fail pun nk upah org baru chiesss

3. Mahu byk kan lagi sesi berjalan2 dgn The Kaki's n yuuuu Die selalu tny pasni kemana destinasi bajet seterusnya. Oooo silap besar kamu tny saya sbb saya ni kaki berjalan siap sedia jela kaki kamu utk teman sy berjalan2 heehe ( im soo hepi when u'r around) The kaki's sila plan for our next trip ye.

4. Mahu rajin gosok gigi hahaha karut sungguh kamu ni YaMie. Btol ianya adalah penting for our appearance act terutamanya tetibe korg terjumpe prince charming ke n tetibe terasa nk bercium ke hahaha YaMie! sudah! hentikannya hehee

5. Meluangkan masa dengan yang tersayang Ini mmg sy terasa sgt. Lately sy mmg terlalu bz n selalu bgn pg lmbt. So pg2 tu mmg rushing nk g keje akibatnya kebajikan chemong saya terabai kerana saya tidak smpat memberinya mkn, akibatnye die dh xnak bermanja ngan saya wawawawa KAktus pun byk yg dh mati. Oh tidak, kalu cenggini gaya ko jaga pokok cmne la ko nk jaga anak sndiri nnt YaMie. Agaknye terus serabai idup ko hehehe

6. Mahu jaga body Ini yg plg xlarat hehehehe seriusly mmg nak jaga body sbb dh perasan ada sket2 yg dh out of proportion huhuhuhu Impian saya selain menjadi single lady yg hot saya jugak mahu jadi hot mama in d future =P

7. Jom g facial! Anis!! belanja saya g facial hehehe

8. Mahu jadi budak busuk Hahaha otak dh xbtol ye YaMie. Berbalik kepada #6 td, ini adalah salah satu caranya. Saya mahu berjoging semula. Dulu every wekens morning/evening msti g jog tapi since main volley ni ko dh mls kan YaMie. Itu tidak cukup! Kamu perlu jadi budak busuk ye YaMie dgn mengeluarkan byk peluh.

9. Update blog selalu weh! Hmmm a lot happen in my life recently sbb tu mood xdtg utk update blog. Byk miss event pnting tp xpe la thn baru sy update byk2 korg jgn muntah hijau plak ye nnt. Sy dh agak menggatal skrg so maybe byk entri geli hahaha

Ok la itu je for this time, nnt2 la ye

xoxoxo
***YaMie***

2 comments:

Unknown said...

ko bila ke apa suh aku belanje facial...???

YaMie said...

ape ko ckp ni anis hehehe