Friday, January 15, 2010

Warnalah PC ku

Wah seronok kerana google chrome saya sudah bertukar rupe. More colorful. Barulah ceria. Iya gelak lah ke saya kerana baru discover mende ni. Peduli hape ini saya punye P.C. Tengok la penuh dengan warna2 yang kanak-kanak ribena.

Dulu suke gune Opera! tapi sekrg suke gune G!Chrome plak sbb featurenye menarik. Lebih kurang je ngan Opera! sbnrnye. Mozilla n I.E hanya akan digunakan kalu Chrome ada prob hehehe

Jadi bagaimana kamu mahu gune feature macam saya. Mule-mule kene la install chrome dlm korang punye pc/ lappie. Kendian cari la kalu2 die ada offer utk tukar theme. Bagi yg mmg dh lama gune chrome, kamu bleh taip ini add kendian akan direct u to all the themes.


Selamat Mencuba

xoxoxo
***YaMie***

p/s: sejak bile YaMie pndai IT hahahaha jgn pndang saya sebelah mata tau, gune semua deria kamu hohohoho

2 comments:

Shahira said...

cbe try gune apple safari.
lagi teruja kot?
hehehe.

intoxicated_lover said...

saye memang suka sangat guna google chrome kerna beliau sangat sangat sangat 'ringan' kepada internet connection saye.

sudah lama selamat tinggal kepada mozilla firefox dan IE.

:)