Sunday, January 24, 2010

mimimimimi

Selamat hari ahad!!! Baiklah hari ini saya mahu buat preview aktiviti saya pada hari ahad ini, 24 januari 2010.

Pagi pukul 8.30 pagi saya keluar rumah dengan hajat di hati untuk pergi joging. Ya setelah berkurun abad lamanya akhirnya tidak mengeluarkan peluh dengan berjoging. Harap2nya dapat diteruskan sampai bile-bile, kalu tidak stamina xda (dan perut pun akan memboroi huhuhu) Tidak tidak itu hanyalah alasan semata-mata.

Balik joging ibu ajak sarapan kat luar tapi saya tolak pelawaan dengan baik kerana mahu mengemas rumah( baik tak saya sementara my parents g sarapan luar saya dengan sukarelanye mahu kemas umah hehehe)

Selesai kemas umah, plan mahu mengetahui perkembangan semasa, maksudnye buke intenet. Kejap je kot................................................

Itu cite pukul 10 pagi tadi, dan sekarang pukul 11.21 malam, saya masih mengadap lappie ini dan mengarang blog ini (T_T) YaMie kamu xda visi langsung untuk hari ini. Semalam kamu ke ofis hanya bermain game semata-mata dan hari ini kamu still main game lagi huhuhuhuhu

Walaupun laptop ini agak tidak sihat tapi boleh juga kamu ngadap 24 jam tanpa henti. Hanya stop untuk makan dan solat. Tolong kat dapur pun kejap2 je uhuk2 sori ibu hehehe


Eh tiba-tiba kuar gambar ini hehehehe


Kuar gambar ini pula hehehe

Perlu cakap lagi ke. Balik cepat tau awak. Jangan lupe baca blog saya ni hehehe

xoxoxo
***YaMie***

p/s: entri kali ni mmg xda jalan cerita langsung, ilham xsmpai2

2 comments:

SIKAKITULIS said...

kenapa yamie sentiasa jiwang skrg ni huahuahua mungkin sbb esok hari jadi si dia huahuahua

YaMie said...

hati berbunga-bunga la ema, mestilah jiwang sentiasa hahaha