Monday, January 25, 2010

Hate

I hate myself for being a disorganize person huhuhuuhu Benci btol, sbb kan diri sendiri keje seme kelam kabut. Saya baru tahu yang saya telah melakukan 1 kesilapan yang teramat bodoh nye untuk kali kedua waaaaaaaaaaaa Orang kate kalu buat salah kali pertama xpe lagi, kalu kali kedua tu maknanya bodoh!!!( ke kali ke-3 baru bodoh, maksudnye saya still bleh buat silap ek hehehe) Lepas kesilapan yang pertama still lagi buat silap yang sama huhuhuhu

Ingat nak main game nak menyedapkan hati(tengok, dh buat salah still nak main game lagi dushhhh) Tetapi trial period dah expired (T_T). Kamu bernasib malang hari ni YaMie(T_T)

Pesanan terakhir; awak, saya seorang yang tidak terurus, saya harap awak boleh berfikir secara waras untuk menerima saya kerana sesungguhnya saya takut nanti dengan awak2 sekali saya lupe siapa huhuhuhu (T_T)(T_T)(T_T)


xoxoxo
***YaMie***

3 comments:

Unknown said...

wah2...tak bleh bla gmbr desktop tu..hehe

YaMie said...

yang mana? kan kat belah kanan bawah tu gambar kite la anis hehehe

Unknown said...

siapakah d sebalik gmbr itu (yg berdiri d sblh cik yamie)???heheh....