Thursday, January 14, 2010

Saya begitu suka!!!



Kalu kamu tengok status fesbuk saya hari ini mesti kamu tertanya-tanya kenape saya begitu sayang pada Amnina Azmi kan? ( Hari ni jela sayang, esok gaduh balik hahahahaha) Amnina telah memperkenalkan kepada saya satu belog yang bes yeaaaahhhh!!!!
Boleh klik sini ye..


Belog ini tentang jenama mekap Benefit (wah sejak bile saya reti pakai mekap hahaha). Ya saya amat mengemari jenama ini kerana ia sungguh chumelll juga sangat mudah dipakai serta digunakan. Kalu mahu tahu lebih lanjut boleh singgah sendiri kat kaunter "Benefit" kat mana2 shoping mall.

Tapi kat kuantan xda uhuk2 jadi kalu mahu kene la kamu ke K.L ke. Saya hampir nak g K.L semata2 kerana stok saya sudah abis, tapi sebab amnina sungguh baik dan memperkenalkan saya belog ini terus saya sayang amnina =D (kamu jangan minta hadiah ape2 iye amnina)

Oh kalu kamu mahu tgk saya juga sudah paste kat link list of blog 'barang-barang' kat blog list saya belah kiri tu ek. (Kalu kamu tidak mahu klik pada link di atas)

Saya sudah cube ini. Sangat suke!!!!

Ini juga sudah cube. Oh jangan takut tengok packagingnye. Chumel tak ke agak mengghairahkan hehehe

Yang ini jugak (saya agak blur kegunaannya sebenarnye hehehe)

Ini untuk enhance your complexion. Katanye...... kalu die tipu saya juga tipu kamu. Tapi ia bagus kerana mmg btol ur skin nmpak smooth n supple( nmpak sgt paste ayat pada packagingnye hahaha)

xoxoxo

***YaMie***

p/s: thinking of buat sebagai barang 'permintaan' nnt hahahaha

3 comments:

Shahira said...

benefit ni mahal kan?
huhu.
kempis wallet saya nnt.

YaMie said...

yup kalu ikut hrga pasaran mmg mahal tp kalu kat blog tu mmg dh trun giler2 la harganye

a.m.n.i.n.a said...

sile beli yer...saya masih menunggu barang2 itu sampai....saya x sabar nak tambah koleksi make up.....sape mau beli mac 15-20% off...bgtahu saya juga....a friend of friend keje di MAC...yihaaa