Saturday, January 9, 2010

Errrrrrrrrrrr

Saya: Bile mak dik nak bt kenduri?

Ibu: Bulan 6 nnt , cuti sekolah.

Saya: Oooo pastu 4 bln lps tu kak ngah buat kenduri plak hehehehe

Ibu: Buat la skali ngan mak dik....

Saya: alamak, mcm cepat plak uhuhuhuhu

Kenape mak saya bg cadangan seperti itu dan die tersenyum2 huhuhu menakutkan. Maksudnye die memang nak suruh saya buat kenduri cepat2 gak wahahahaha kalu anakmu ini banyak duit boleh la... Opsss kite tengok dari segi positif perkembangan ini ya. Kebarangkalian yang berlaku;

1. Maka saya dah kempunan nak makan nasi minyak hasil belanjaan saya

2. Mak saya pakai cakap je dan tidak tahu ape yang dikatakan hehehe

3. Mak saya nak tengok anak die ni kawen cepat huhuhuhu

Adeh saya hanya mampu menepuk dahi.

xoxoxo
***YaMie***

p/s: bersedih walaupun baru sudah mendengar suara? masalah hormon mungkin...

5 comments:

shiela-suka-suki said...

green lite la tu cik yam.bwk jela jumpa parents.tup2,kiteorg dpt mkn nasik minyak ko tahun nie..haha

KePOchi LaTTe said...

tu mak ko nak tanggung belanja kenduri la tu kak yamie...huhuhu

Unknown said...

ai..laju btul ko ni...dah xsabar ek...hehe

YaMie said...

ko bleh sabar ke anis hahahahaha

intoxicated_lover said...

anis mcm dah tak sabar je jugak? ekekekeke